01.07.2016

SUMMERTIME

Hei juli! Nå er det kun en uke igjen på jobb før det blir en god og etterlengtet sommerferie hos oss. Jentene har siste dag på skole/barnehage i dag, og kjæresten reiser på jobb over helgen. Litt synd at vi ikke får ha ferie sammen alle 4, men jeg skal sørge for å gi jentene en ferie de sent vil glemme!

I dag starter det en spennende konkurranse i Forever der man kan kvalifisere seg til en spennende reise. Challengen varer i tre måneder og teamet mitt og jeg er meget klar for de kommende månedene. I kjent Foreverstil kan man kvalifisere seg til gratis reise, opphold og lommepenger under oppholdet - har du lyst til å bli med? Dette gjelder også nye forhandlere, så har du tenkt på muligheten en stund så ta kontakt, slik at vi kan planlegge dagene godt =)

 Sommeren er et perfekt tidspunkt å anbefale produktene - du kan ta de med på ferie og de selger seg nesten selv - vår fantastiske solkrem med aloe vera som jentene har blitt så glade i! Faktisk den første sommeren vi slipper å krangle når det er tid for å smøres. Gelly på brennesleblemmer, insektsstikk og solbrent hud, sunlips som beskytter leppene våre, First spray mot uønskede insekter som flott og mygg - ja vi har noe for det meste. Teamet mitt har også plass til deg som enten vil handle produkter til eget bruk til innkjøpspris, eller om du ønsker å selge til venner og familie. Mulighetene er der, og de er mange.

 Send meg en mail hvis du vil vite mer. Dette er helt utforpliktende
stinelervik@gmail.com




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag