03.07.2016

Sommerferie - reiseplan

God søndag, godtfolk!
En uke til ferie og nå er planene spikret. Fra å skulle ha en rolig ferie på Hitra alenen med jentene,siden samboeren reiser på jobb på tirsdag, blir vi med pappa på biltur, og han har virkelig lagt opp en perfekt reiserute med tanke på ungene. Vi starter allerede neste mandag med tur til Hunderfossen, før vi kjører videre til Gøteborg og Liseberg. Derifra over til Esbjerg i Danmark og noen dager med Legoland, kystferie på Grenaa, før vi kommer tilbake til Norge og et par dager på Sommarland i Bø.

Både Hunderfossen og Legoland har jentene spurt om lenge, men vi har alltid sagt at vi får ta det senere. I år derimot blir det både det ene og det andre, og jeg gleder meg til å se uttrykkene deres i de ulike parkene, og ikke minst få dra tilbake til Hunderfossen og Bø, der har jeg ikke vært siden jeg var liten. Nå er det bare å krysse fingrene over at jentene skal leke godt sammen og slippe all den "tutringen" på hverandre. Foreløpig ser det ikke så veldig lovende ut, men det må gå!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag