07.07.2016

Home alone

Minstejenta og jeg har kosa oss med en fridag sammen! Hun har tatt sommerferie, og jeg tok en dag fri! Så deilig å kunne slappe av om man ønsker det, eller være produktiv om man heller vil det.
Så i dag lå vi lenge i senga og slappet av, så netflix på senga, havregrøt til frokost på 4åringen før vi dro på Heimdal og fikset pass til Spaniatur i høst.

Fikk hentet Michael Kors veskene som jeg har bestilt til to i teamet som virkelig jobbet for de i juni, og gleder meg virkelig til å dele ut disse! Sushi til middag og filmkveld med Den lille havfruen nok en gang. Så deilig med slike dager der man får gjort masse uten å stresse rundt. Det har rett og slett vært en kosedag! Vi to blir hjemme alene helt til søndag, så kos blir det mer av!
Ha en riktig god natt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag