13.06.2016

Seiltur til Vanvikan

Riktig god mandagskveld!
Så utrolig herlig å kjenne at jeg har nok tid og energi til å blogge litt igjen. Dette har vært mitt fristed i over 7 år, så mye av min utvikling fra ung til voksen ligger her føler jeg. Så det at den fortsatt får tid til å vokse, selv saktere enn den har gjort hittil, så er det fortsatt noe jeg trives med og finner ro i.

Uka har startet perfekt! Sol, glade barn og en perfekt helg tilbakelagt. I går skulle vi ned til båten for å få det litt svalere enn det er i solveggen når solen står som høyest på himmelen. Den lille turen ble til en seiltur over fjorden og middag i Vanvikan med kjæresten, pappa og jentene. Så utrolig koselig! 
Håper på mange slike dager og turer i sommerhalvåret - det gjør så godt for kropp og sinn

Nå venter en uke med barnebursdager og avsluttninger på alle mulige arrangementer - hektisk men gøy! Lag dere en fin uke









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag