22.05.2016

Forever stand

Hei og riktig god søndag.
Hvordan har helgen vært? Her har dagene vært hektisk, men så lenge det gir meg mer energi enn det tar så er det bare gøy! I går trosset jeg komfortsona og hadde stand midt i Trondheim under Ravnkloadagene - lærerikt og utelukkende positivt. Noen visste godt om oss fra før og kom for å kjøpe påfyll av sine favoritter, andre hadde hørt om oss og var veldig nysgjerrig og noen ville ta med katalog hjem for å tenke litt mer. Gøy var det iallefall og jeg har allerede ordnet meg plass til neste gang - 11.juni!

Jeg hadde også et utfordring for teamet i april med spa som premie, så i dag har jeg tatt med meg min kusine og kollega på Britannia spa! 2 timer med total avslapping i spaanlegget etterfulgt av en time med aromaterapi. Det var godt til både kropp og sjel - business and pleasure på høyt nivå!
Ha en riktig fin søndag







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag