20.05.2016

17.05.16

Vel overstått 17.mai!
Ser på bloggene rundt om kring at det var en fin dag - det var den her også. Fin, men kald.
Hele gjengen var hjemme i år og vi fikk gå i tog med både skolen og barnehagen.. Litt aktiviteter på skolen, etterfulgt av middag og kaker hos onkel.


Nå har jeg sendt avgårde 3 kaker til en skole som har 150 årsjubileum, skal sette sammen en dåpskake til i morgen, samt pakke ned siste rest før det blir stand på meg i Trondheim sentrum i morgen med min egen Forever Living stand under morgendagens Ravnkloadag. Spent og en smule nervøs da jeg ikke aner hva jeg kan forvente. Er du i nærheten av sentrum så stikk gjerne nedom for å slå av en prat.
For mer info om arrangementet se HER

Ha en fin fredagskveld, skjønne



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag