01.05.2016

Ready for an adventure?


Kommet hjem etter en kosedag med mamma og jentene. Vi har kosa oss på shopping, spist sushi, is og hilst på fisken i akvariet på Ravnkloa her i Trondheim. Nå er det siste innspurt med Forever før vi kan ønske en ny, spennende måned velkommen

Jeg opplever at mange er nysgjerrig på Forever, men synes det er skummelt å ta steget for å vite mer. Jeg sa selv nei i 2 år, og unnskyldte meg med at jeg ikke hadde tid, men jeg ser nå at jeg har mer en nok tid, bare jeg prioriterer, og det er ikke vanskelig når jeg ser så mye jeg får igjen for det.

En ting er penger og frihet, den andre er å se andre personer vokse så enormt mye på kort tid, nye bekjentskaper og det at man heier på hverandre fremfor baksnakker slik som det ofte gjøres i samfunnet ellers om noen oppnår suksess. Det er så deilig å kjenne at folk faktisk bryr seg, og som deler sine erfaringer nettopp for at jeg skal klare mine mål. Det er som en familie jeg har blitt ufattelig glad i

Hele eventyret startet med C9 for min del. Jeg ble forhandler for å skaffe meg pakken litt rimeligere, fikk med meg 3 venner på første bestilling, og vips begynte ballen å rulle! Jeg dokumenterte mine resultater og enda flere ble nysgjerrige og alle ville ha. Dette gjorde at jeg klatret opp som Supervisor allerede 7 uker som forhandler! Dette hadde virkelig gitt mersmak! En ting var de kroppslige endringene jeg hadde tatt, men også de psykiske. Jeg har nok blitt mye tryggere på meg selv, vet at dette er noe jeg kan og skal klare, samtidig som det er lettere å prate med folk jeg møter.



Jeg har også lyst til å avkrefte enkelte av de tankene jeg selv hadde rundt Forever. Ofte negative tanker fordi andre selskaper har ødelagt ryktet for Multi-Level marked selskaper, dessverre!
Forever er helt ufarlig. Som forhandler trenger du faktisk kun å kjøpe de produktene du selv ønsker til innkjøpspris. Det er satt opp forslag til startboks slik at man får teste ut våre bestselgere, men ikke et krav om at man må ha denne, og produktene får du selvfølgelig til innkjøpspris.

Ingen medlemsavgift eller andre skjulte gebyrer, og jeg kan jobbe med dette når jeg vil. Med et solid team i ryggen (Divamamma, Linn Christin, Fru Mæla, Monica Jensen, Jatte for å nevne noen av bloggerne jeg kjente fra før) som støtter meg uansett og ser hva jeg er god for, de dagene jeg føler ting butter litt imot, og på 5 måneder har det gitt meg en god biinntekt.

Så er du nysgjerrig, enten om det er produkter til deg selv, det å kunne selge til venner og familie, eller om du vil bygge et team og en solid business så ta kontakt slik at jeg kan svare på dine spørsmål. Jeg kan også sende deg en liten presentasjonsvideo om hvem vi er og hvordan vi jobber. La meg fortelle om jobben min før bestemmer deg for om dette er noe du kunne tenkt deg å holde på med. Skulle man mot formodning slutte som forhandler tilbyr Forever at man kan returnere alle salgbare produkter med 90% av prisen tilbake innen 365 dager!

Kanskje du er min neste kollega? 
Vet du ikke hvordan? Jeg viser deg - man lærer mens man går og avstand er ingen hindring da opplæring skjer over nett og skype (hvis man ønsker det)
Stinelervik@gmail.com


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag