13.04.2016

Buzz: Crisp bølgechips

//Buzzadorinnlegg
Har du hørt om Buzzador før?
Jeg har vært Buzzador i noen år nå, og det er en portal der vi som forbrukere får mulighet til å teste en rekke ulike produkter helt gratis, og fyller ut en sluttevalueringsskjema når kampanjen er slutt. Denne gangen har jeg buzzet Kims Crisp bølgechips

Å bli medlem koster ikke en krone og man velger selv hvilke kampanjer man vil være med på. Spennende og masse bra vi får mulighet til å teste og vi betaler i form av vår ærlige mening.
Bli buzzador enkelt i dag du også! Send meg mailadressen din på stinelervik@gmail.com eller legg den igjen i kommentarfeltet under, så sender jeg deg en link









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag