30.03.2016

Weightloss: oktober vs mars

God onsdag, kjære lesere. Halvveis i uka allerede og det kjennes godt! Lørdag braker det løs med det første store seminaret gjennom Forever her i Trondheim og jeg skal på scenen å motta diplom og annerkjennelse for jobben jeg har gjort så langt. Synes det er veldig spennende, og bittelitt skummelt, men vet jeg kommer til å reise hjem med sekken full av inspirasjon.

Jeg hadde tenkt å gi dere en liten oppdatering etter siste dag på c9 i gårkveld. Nå har jeg holdt på med en sunn og aktiv livsstil siden oktober 2015, tar jeg har tatt c9 med tre måneders mellomrom bare for å restarte kroppen, få den gode, rene følelsen som gir meg masse motivasjon til å fortsette, og gi kroppen en liten pause på alt man ellers pakker inn i munnen. Tror du ikke at du småspiser noe særlig? Jeg utfordrer deg til å notere ALT du pakker i munnen gjennom 1,3,5 eller 7 dager så skal du virkelig få se. Det er faktisk litt skremmende hvor mye vi pakker i oss uten å registrere det, eller tenke over det en gang.

Men dette er altså meg: 5 måneders mellomrom der jeg har satt meg mål, jobbet hver dag, kosa meg innimellom og føler jeg er på riktig vei. Det at jeg har så mange i ryggen som heier på meg er så utrolig koselig - jeg setter pris på hver og en av dere. Mange begynner å få småpanikk over at bunaden snart skal på, men fortvil ikke -  kanskje C9 kan gi deg en skikkelig kickstart på sunne vaner også, for det er ikke en quickfix, det er en start, og en drahjelp til deg som ønsker forandring: enten om det er å spise sunnere, stumpe røyken. bli flinkere til å trene, ja faktisk hva som helst.
Er du nysgjerrig så send meg en mail på stinelervik@gmail.com så forteller jeg mer. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag