17.03.2016

Sweat, smile and repeat!

Hei dere!
Èn arbeidsdag igjen før første del av påskeferien skal tilbringes på vakre Hitra hos min farmor og farfar. Vi blir der bare i helgen og håper på sol og fint vær slik at vi kanskje får spist den første isen ute, og ellers bare nyte det å komme seg bort fra hverdagens oppgaver. På kysten er det vår, og det skal bli godt å forhåpentligvis få en liten forsmak på hva som venter i de kommende ukene

Jeg skal jobbe noen dager neste uke før vi tilbringer påska sammen med Arilds side av familien over fjorden her. Jeg ser sånn fram til avslapping, utetid, vårsol og landskap uten snø! Jentene har ikke snakket om noe annet enn påskeferie med bestemor, så alle hjerter gleder seg. De kjører sikkert utover før meg, så jeg får noen dager for meg selv her hjemme også, og de skal nytes. Jeg gleder meg sånn til snøen forsvinner i marka slik at jeg kan komme meg ut å jogge litt igjen, det er noe jeg virkelig har savnet nå i vinter.

Mange kommer nok til å sette inn høygiret mot sommerkroppen over påske. Selv skal jeg igang med runde 3 på C9, rett og slett fordi jeg elsker den rene, lette følelsen og en kropp full av motivasjon etter de 9 dagene. Jeg er veldig bevisst allerede nå at jeg skal kose meg i påska, men alt med måte og ikke skeie ut alt for mye. Har fortsatt 6 pakker igjen av C9 på lager, så vil du bli med meg på kickstarten over påske så ta kontakt på stinelervik@gmail.com. Her er det førstemann til mølla



2 kommentarer:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag