05.03.2016

Saturday

Endelig helg =) Neste helg reiser vi sammen med 4 vennepar til Åre i Sverige på skikkelig kosetur. Noen skal stå på ski, mens andre skal bare nyte peiskos og noe godt i glasset. Jeg gleder meg skikkelig og kjenner det skal bli godt med en kjærestehelg igjen.

Dagen i dag har vi brukt på loppemarked for å støtte opp om det lokale korpset, før vi tok turen til midtbyen og feiret bonustallene som kom i dag, med litt shopping og lunch/middag på Sabrura sushi.
Nå er det filmkveld og godteritid før samboeren skal på konsert og jeg skal hive på meg treningsklærne. Skal bli godt med ei økt igjen, for pågrunn av kakebaking har det plutselig gått noen dager siden sist. Ønsker du å se helgens dåpskake så besøk Stines søte saker på Facebook
God lørdagskveld

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag