28.03.2016

Make a wish, take a chance, make a change

God kveld!
Siste dagen i påskeferien er alltid litt vemodig, men samtidig skal det bli godt å komme igang med hverdagen og de faste rutinene igjen. Vi har hatt mange dager fri sammen og kosa oss med familien på begge sider langs kysten, og skapt mange gode minner for fremtiden. Bilder kommer også, jeg må bare få tid til å se igjennom alle først

I år hadde jeg gjort en vri på min ferie. Vanligvis pleier det å være fri flyt av både mat og godterier i høytiden, men i år satte jeg en stopper for meg selv, og gikk på C9 etter palmehelgen. I morgen er jeg på siste dag, og kan stolt fortelle at jeg har tatt av 2 kg i påskeferien. Planen var å starte i morgen, men jeg vet med meg selv at det ville bare ført til overspising og alt for mye godteri, så da startet jeg ligså godt før påske, har kosa meg litt med vin, men desserter og godteri har det heller vært dårlig med. Shake til frokost og lunch, så har jeg spist middag sammen med resten. Det har fungert kjempebra, og jeg sitter nå igjen med en lett, renere kropp som er klar for mer sunn mat i morgen.

Jeg har satt sammen en liten videosnutt med disse dagene på C9, og håper du blir motivert! Trenger du en forandring så vil jeg mer enn gjerne hjelpe deg både med inspirasjon og motivasjon. Når jeg klarte det i påskeferien, klarer vell du det nå som hverdagen kommer, sant!? Det handler bare om å bestemme seg, sette opp noen mål og gjennomføre det som står i heftet så har du kommet langt. 
Jeg sender over hele landet, og med vår 90 dagers fornøyd kundegaranti har du virkelig ingenting å tape - er du ikke fornøyd får du pengene tilbake mot embalasje og kvittering. Easypeasy

stinelervik@gmail.com


video

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag