21.03.2016

It's not a diet, It's called eating healthy

God morgen!
Noen som har gått ut i påskeferie allerede? Jeg har to små arbeidsdager igjen før det blir skikkelig påskeferie, men har vært hos mine besteforeldre på Hitra i helgen. Deilig å få en forsmak på våren, uten at vi været har vært helt på vår side. Det har vært kald vinn og litt nedbør, men vi har kosa oss med is, utepils, tegning og vært ute å testet dragen i vinden. Det var gøy! Tuva ble igjen hos mamma på Hitra, mens Live og Arild kjørte videre til Fosen i går kveld. Det betyr huset for meg selv, og tid til å gjøre akkurat det jeg vil mellom arbeidsdagene.

Jeg hadde planlagt å ta en ny runde C9 etter påske. Ikke fordi jeg trenger en kickstart,for jeg har vært veldig flink siden sist, men jeg elsker den deilige, lette rene følelsen jeg sitter igjen med etterpå.
Må være så ærlig å si at jeg kjenner meg selv såpass godt at om jeg vet jeg skal i gang med ny pakke etter påske vil det automatisk bli mer fråtsing av godsaker. Derfor startet jeg på dag 1 i dag! Som sagt hjemme alene, så ingen merker noe til mine to fastedager heller. Fra dag 3 blir det middag igjen, og da er vi samlet hos Arilds side av familien, så erstatter bare frokost og lunch, men spiser middag sammen med resten. Ser ikke mørkt på det i det hele tatt, men mer som en utfordring da det stort sett er godteri i alle rom. Her må jeg finne andre måter å kose meg på, for kos betyr ikke direkte sukker.  

Det er også en fin måte å vise dere at det er fullt gjennomførbart selv når det egentlig "ikke passer" Vi skal ikke være hjemme, det er familiemiddager og kos hver eneste dag, men det skal ikke stoppe meg. 9 dager gjør mye med kropp og sinn, det vet jeg for det er tredje gang jeg hiver meg på, og kroppen min kommer til å takke meg om en uke da jeg sitter igjen med den gode følelsen, kroppen er motivert og klar for mer sunn mat over påske, mens jeg sitter rundt folk som er overspist og har mangel på overskudd, for å sette det på spissen. Så C9 eller ei, tenk på hva du spiser selv om du har ferie også. Ta deg en gåtur mellom måltidene og husk at det kommer dager etter påske også!Følg gjerne C9 hverdagen min i påska på snap: stinelervik

  
  

EAT less sugar
- you`re sweet enough already


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag