27.03.2016

Gave fra min manager: Michael Kors


Bare etter 5 måneder som forhandler av Forever har jeg kommet meg lengre enn jeg hadde trodd. Håpet og viljen var der, og det er kanskje derfor jeg har oppnådd det jeg har på så kort tid.
I februar ble det arrangert tre konkurranser innad i teamet, og jeg klatret til topps i alle tre - det var motivasjon det! Jeg tror det handler om å bare bestemme seg, sette mål og ta imot tips fra de som har gått veien før. 

En av premiene som var kun for få utvalgte var denne Michael Korsvesken min sponsor Eva hadde lovet oss. Den hadde jeg lyst på, og jaggu rodde jeg den i land på siste dag. Det er så koselig å ha en materialistisk premie som kan minne meg på at jeg KAN, bare jeg gjør det jeg skal, og ikke fyller hodet med unnskyldninger. Og hvis jeg kan, kan du! Har du lyst til å bli en del av dette fantastiske teamet og få meg som sponsor, så send meg en mail på stinelervik@gmail.com så kan jeg fortelle deg mer om muligheten.
Få tilgang til premier som denne, månedlige bonuser, bilbonus, luksusferier og mer er i vente. Enten om du vil være forhandler til eget bruk, eller bygge en business slik som meg så har jeg plass til deg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag