02.03.2016

Dåpskake til Lucas 31.01.16

Ser at det er en kake jeg ikke har lagt ut bilder av fra januar. Da fikk jeg æren av å bake dåpskake til lille Lucas som skulle døpes 31. januar og kaken er en smakfull sjokoladekake med verdens beste sjokoladekrem, pyntet og trekt med fondant.

Det har vært mye kaker i det siste, og selv om det er en veldig koselig hobby, er den også veldig tidkrevende. Med jobb, mammarollen og alt som kommer i tillegg blir det fort til at jeg står ut i de sene nattetimer for å fullføre prosjektene. Koselig, men også litt slitsomt. Jeg kunne selvfølgelig ha bakt fra tidlig kveld, men da prioriterer jeg å være mamma, så får heller kakene vente til de er i seng.

Jeg synes også det er artigere på en måte, fordi jeg får til nye ting, og kan se på bildene at jeg utvikler meg, og utvikling er bra. Her er iallefall noen bilder av Lucas' kake










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag