19.02.2016

What a feeling

Endelig helg, dere! Vi har tatt oss fri til tirsdag og skal nyte de kommende dagene i fantastisk vintervær. Minusgrader og sol er akkurat det jeg trenger nå. Synes det er like rart hver februar og vårsolen kommer, for da kjenner jeg hvor etterlengtet varnen fra den har vært, og hvor tungt og mørkt starten på et nytt år egentlig er. Nå går vi mot lysere tider og alt kjennes så mye lettere.

Mange nye lesere titter innom, og etter mitt DIY stuebord ble delt på en rekke nettaviser denne uka så har lesertallet økt og det er skikkelig stas! Og jeg håper du som titter innom for første gang finner noe interessant her inne i mitt lille hjørne. Jeg fikk endelig tid til å ta bilder av stuen, og den nye fargen på veggen i dagslys i dag, og elsker virkelig hvordan detaljene kommer fram og hvor lyse, klare bilder det blir. Jeg må si jeg er glad jeg turte å gå for en mørkere farge inni tv-kroken og synes det ble både lunt og koselig

les saken i adressa her. Også aftenposten og Stavanger aftenblad har delt artikkelen


Nå har vi tatt helg og setter standarden med litt snacks og brus med Askepott på film. 
Ønsker dere alle en riktig god helg





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag