25.02.2016

The story

Hei i natten. Jeg titter innom før jeg skal slenge kroppen på senga og falle i dyp søvn. Det ble en ekstra fridag på meg i dag, og Live hadde lyst til å være hjemme med mamman sin. SFO skulle på kino i dag, og Tuva ville selvfølgelig være med, så da hadde jeg og lillesøster noen timer for oss selv. Jeg hadde noen små ærend rundt omkring, og siden vi hadde fri tenkte jeg at vi kunne dra akebrettet fremfor bilen. Vel, skrittelleren min viser nå 13588 skritt og 10,46 km, Ikke rart jeg er sliten i beina

Nå har jeg akkurat hatt besøk av to jenter i teamet som jeg ikke kjente før jeg startet med Forever. Det hele startet med at jeg holdt en temakveld hos hun ene, der den andre var tilstede, og vips så står vi i samme team og setter oss felles mål. Det er så koselig å stifte nye bekjentskaper og sammen sette mål for fremtiden. bli litt mer bevist på hvordan man jobber og få repetert hvorfor man gjør dette. Dette er gull verd for meg.

Har screenshottet noen snaps fra dagen min som jeg ønsker å dele med dere her i dag. Følg meg gjerne: stinelervik

God natt - i morgen er det helg, dere!

 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag