16.02.2016

Sunn sjokolademousse

Denne oppskriften så jeg først på flinke Helene Ragnhilds blogg. Jeg har blitt veldig glad i hennes oppskrifter og liker at man kan kose seg med noe søtt som er helt uten sukker, og som smaker godt. Jeg gjorde noen små endringer i oppskriften, så dette er det du trenger til to porsjoner

♡ 1 avokado ♡ 1-2 ss råkakao ♡ En skje sjokoladeprotein (Jeg brukte denne
♡1/2 boks kokosmelk ♡1 ss peanøttsmør ♡ 2ss sukrin gold
♡ 3-5 dråper stevia ♡ himalayasalt ♡ Evt kremfløte eller lecitinpulver
Bland alle ingrediensene i en blender og kjør til du har en nydelig, fløyelsmyk sjokolademousse. Smak til med salt, sukker og kakao, og topp med akkurat det du ønsker. Jeg har brukt kakaonibs og blåbær. Nyt med veldig god samvittighet





post signature

1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag