21.02.2016

Sunday funday

Oij, for en helg! Jeg føler virkelig at skuldrene er der de burde være, og vi har fått gjort maks ut av denne helgen. Tuva hadde med seg ei klassevenninne hjem på fredag og hun har overnattet hos oss hele helgen. Jeg har fått prøvd meg som trebarnsmor, men har nok vært ganske så bortskjemt da de to eldste har funnet mye glede i hverandre, de har gått inn og ut som de ville, lekt på rommet og vært ned å tegnet. Jeg har faktisk hatt mer fri nå enn om Tuva og Live har vært hjemme her sammen med meg alene. Mindre søskenkrangling, samt alltid ha noen å leke med. 

Vi har bakt horn til frokost, vært på skøytebanen, lekt ute i snøen, hatt filmkveld med både snacks og godteri, sene kvelder og avsluttet helgen i Pirbadet. Sliten, men en god følelse i kroppen av en svært god helg. I morgen har jeg tatt fri jentene en ekstra dag for å bare være sammen og kose oss så godt som vi kan. Ha en fin søndagskveld

A sunday well spent brings a week of content

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag