08.02.2016

Soveromsinspo

Dette er ikke mitt første innlegg med inspirasjon, men stilen har forandret seg gjennom tidene. Fra å ønske å ha et lyst, delikat soverom, med lune lindetaljer og lette gardiner har jeg nå kommet over i en litt tyngre stil med mer farge og tyngre materialer. Fargen vi har valgt på to av soveromsveggene våre er Jotuns Oslo - en blå/grønn dyp farge som jeg tror kommer til å bli en fin kontrast.

Jeg hadde sett på både mørk beige/brune farger og forskjellige grånyanser, men vi ble enige om noe litt mer dristig enn det. Jeg har vært så feig på fargefroten alt for lenge, og tar ofte alt for duse fargevalg. Tidløst er det, men også litt kjedelig. Og blir det ikke bra får man bare male over. Selve oppussingen gjør vi ikke før neste gang Arild har fri i turnusen sin, men greit å begynne handlingen nå. Legg også merke til våre nye nattbordslamper nederst i innlegget. De tror jeg kommer til å bli knalltøffe mot den nye fargen på rommet vårt.




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag