14.02.2016

Soverommet vårt før - etter

 God kveld og riktig god morsdag/Valentinesdag. Har dagen vært fin?
Det  har min. Frokost og middag ble fikset av mann og barn, samtidig som vi fikk gjort unna det meste på soverommet vårt som vi plutselig begynte å pusse opp. Planen tidligere i uka var å handle inn litt nå, deretter pusse opp neste gang Arild var hjemme, men nå er gipsveggene på plass og rommet har fått ny, delikat farge. 

For at dere skal se resultatet har jeg tatt noen "før-bilder" og de er virkelig grusomme. Da pappa kjøpte denne leiligheten for 10 år siden var planen at dette soverommet skulle pusses opp med en gang, men så blir man på en måte vant til det, og siden har det stått slik. Nå har vi fått ånden over oss, og Arild har virkelig stått på for å få dette så ferdig som mulig før han dro på jobb igjen nå i kveld.

Mangler litt på det elektriske, listverk, tv på veggen, sengegavl og nye gardiner, men det kommer etterhvert. Skal prøve å få tatt litt fler bilder i dagslys i morgen, og det endelige resultatet kommer når alt er ferdig der inne.  Som jeg gleder meg.

 
  
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag