08.02.2016

Når mandagen er den beste dagen i uka

God morgen venner! 
Okey, mandag er kanskje ikke den aller beste dagen, men den puster både fredag og lørdag i nakken når det gjelder godfølelse og avslapping. 
Denne uka startet med den hyggeligste beskjed jeg kan få: ny forhandler i teamet, og det er så gøy å se at også mitt team utvikler seg. Gøy at andre vil gripe den muligheten og tørr å satse på noe de tror på. Jeg blir både stolt og ydmyk, og som sponsor skal jeg gjøre mitt aller beste slik at de i mitt team også når sine mål på veien. Vi skal rocke Trondheim.


Det siste året har jeg hatt fri hver mandag, og det har blitt en dag som er bare min. Jeg kan slappe av hvis jeg trenger det, shoppe hvis jeg har lyst, gå eller jogge meg en tur, eller sitte å jobbe litt hjemmefra. Det har blitt et pust i bakken og en dag der jeg skal senke skuldrene og nyte stillheten, få unna gjøremål i ro og mak.

Etter jeg gikk igjennom badekrakken til jentene med et brak før helgen måtte jeg på XXL lørdag, der jeg kjøpte meg en skikkelig stepkasse. Dagen i dag ble derfor sparket igang med steptime nede i kjelleren sammen med livegym.no på skjermen. Så utrolig gøy! 


Nå skal jeg ta med kjæresten ut for å kjøpe maling til vårt soverom. Det grusomme, brunrosa rommet som skulle vært pusset opp for minst 10 år siden skal endelig få nye, delikate farger og jeg gleder meg som bare det! Lag dere en fin dag 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag