03.02.2016

METIME - hos frisøren

Hei, og riktig god morgen!
Familien er endelig fulltallig, og jeg ser frem til to uker med kjæresten hjemme, og mer hjelp til bådet barn, huset og ikke minst ha noen å dele kveldene med. Det har vært tunge uker de siste ukene og jeg kjenner at jeg trenger et boost av energi til å komme meg ovenpå igjen. 

For å gjøre noe for meg selv hadde jeg bestilt meg frisørtime som belønning for at jeg faktisk klarer hverdagen med to små, halve året med stort sett bare fine dager, så jeg tok meg fri fra jobb og brukte formiddagen hos Tina på Fiin Frisører her på Heimdal, de er så dyktige der.

Det har vell gått et år siden sist, så både ettervekst og slitte tupper måtte friskes opp litt. Jeg trengte forandring, så jeg satte meg i stolen og sa at hun fikk gjøre akkurat hva hun ville. Selv hadde jeg vært innom tanken om lang bob, lange lokker, bleket hår og mørkt hår, så hvordan det ble spilte egentlig ingen rolle. Vi ble enig om å beholde meste av lengden nå som vi går mot vår og sommer slik at jeg har mulighet til å lage krøller eller rufsette fletter nå i vår. Jeg fikk en mørkere farge i bunn, og bayalage farge slik at det blir en slags ombre effekt, men ikke med så skarpe kanter, med en kald blond farge i tuppene. 

Jeg har den siste tiden knasket vitaminer og alt som hår kan bygges av, etter jeg fikk alopecia i vinter. Det hadde tydelig gjort utslag, for de på salongen synes håret mitt har vokst mye og blitt tykkere enn det var tidligere. Under kan dere se før og etterbilder av håret:

Bleket, slitt hår med en litt for stor ettervekst slik at det fargeløse mørk blonde håret mitt vistes godt i hodebunnen

Bayalage effekt i håret med en brun bunn, og kald blond farge i tuppene


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag