16.02.2016

Makeover av Stuen vår

Hei og god kveld!
Jeg skulle egentlig lagt meg for lenge siden, men siden jeg hadde igjen en sidevegg på stua som skulle males etter gårsdagens påfunn tok jeg på malingsklær etter barna var i seng, og nå er sofakroken vår helt som jeg ville ha den. En lun krok, i mørke, duse farger.

Resten av stuen og kjøkkenet har beholdt den originale kaffe latte fargene som var på smartpanelet da vi flyttet inn. Jeg kjente at jeg trengte mer kontraster, og smålei alt det lyse, hvite, så da ble det litt forandring. rart hvor stor forskjell et lite spann med maling kan gjøre. Ønsker meg noen nye puter, kanskje en annen taklampe, men må prøve å begrense meg litt, for akkurat nå koker det over med nye ideer og påfunn, så må sortere tankene litt og finne ut hvor de forskjellige tingene står på prioriteringslista. Det er ikke enkelt skal jeg si dere, for når jeg kommer på noe, skulle det helst vært gjort i går.  

Men nå er jeg altså ferdig med stua i første omgang og nye friske roser og eukalyptus fyller stuen med en frisk, deilig duft. Skal prøve å ta bilder i dagslys slik at fargen virkelig kommer frem, men nå skal jeg ta kveld med god samvittighet. 







1 kommentar:

  1. Kjempe fint! Har også lyst å male en vegg eller to i stuen .
    Ha en god natt .

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag