12.02.2016

I tvil

I stua vår har vi ferdigmalt smartpanel på de fleste vegger, bortsett fra sofaveggen. Der har vi en gråmønstret tapet  med sirlige mønstre som er kjempefin, men jeg begynner å bli litt lei. I høst fikk jeg et innfall og ville male over. Jeg ringte tapetforhandleren og de mente det skulle gå bra så lenge tapeten var slett og resultatet kom til å bli bra. Tenkte også å male en, eller begge to kortveggene på siden også for å få litt mer kontrast, men nå har jeg plutselig blitt litt usikker igjen. Kanskje jeg skal male sideveggene i grå, og håpe på at nyansene i tapeten ikke krasjer for mye med tapetveggen slik at jeg beholder denne, eller male over alt? 

På kortveggen til høyre har jeg hengt klokken min og avlastningsbordet. Resten av den veggen er kun vinduer. På venstre side av tapetveggen henger det en hylle og Family-rammen. Det er også bare en halvvegg da stuen og kjøkkene vårt er "L-formet" slik at vi får denne sofakroken inne i et hjørne
 



Og fargen jeg har kjøpt, er denne:
Bilde: jotun


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag