05.02.2016

Happy Friday ♥

Hei og riktig god fredag! Denne dagen har både jeg og kroppen min ventet på, kjenner jeg. Det har vært mange gjøremål og litt for få timer denne uka, så det skal bli godt å lande litt igjen. I gårkveld hadde mammaene i Tuvas klasse treff på en restaurant på Heimdal for å bli litt bedre kjent og snakke om oppstart av skole. Så utrolig hyggelig å bare sitte å prate over et glass vin og komme seg litt ut av huset for en kveld.

Våknet opp til en hyggelig melding om at min Forever bonus var klar i dag tidlig. Fredagsfølelse og bonusdag, det må bare bli en god kombinasjon. Nå gjenstår bare 2 timer på jobb, så blir det familietid og fri fram til tirsdag. 
 


Men det jeg egentlig var innom bloggen for, var at jeg leter etter nye kollegaer i teamet mitt.
Jeg vet noen er skeptiske og kanskje tror markedet er mettet, eller for sent å gå inn som forhandler, men faktum er at du stiller likt, uansett når du begynner. Dessverre har mange andre Network marked selskaper ødelagt mye for dens rykte; at det er dyrt å komme igang, krav til minstekjøp noe som gjør at man må investere mye for å kunne starte opp. Slik er det ikke hos oss. Man kan heller ikke bygge opp en business og sitte på "toppen" og tjene penger. Når man begynner å få en inntekt settes det krav for at man skal få utbetalinger, og det er godt å vite synes jeg. Man jobber i team og vil at alle skal klare sine mål og komme seg videre, her må vi hjelpe hverandre. Så om du ønsker å bli med i mitt team blir jeg din veileder og skal vise deg veien som jeg, og mange andre skal gå for å klare våre mål

Du får produkter til innkjøpspris, som du selger til utsalgspris, samt månentlige bonuser der du blir betalt ut i fra innsats. Når man har blitt leder vil det dryppe mange andre goder fra selskapet ogs; bilbonuser, bonusjekker, betalte ferier med ekstra lommepenger på de som jobber hardest. Det er ingen gebyrer eller krav til minstekjøp: du betaler rett og slett kun for de produktene du vil ha. Det er rimelige, gode produkter som hjelper mange tusen mennesker hver dag på verdensbasis, og det er en rasktvoksende bransje da flere tar ansvar for egen helse i en travel hverdag med mye ferdigmat, stress og det forventes at vi skal være med på alt og mestre alt i hverdagen. Med to små barn blir dette mye stress for meg, og jeg vil av karusellen som sakte men sikkert tar livet av meg. Jeg vil ikke ha det sånn.
 
Det er ingen 8-16 jobb, men det er en jobb. Jeg er litt usikker på hvor mange timer i uka jeg jobber med dette, for mye av jobben min er å snakke med folk. Noen jeg allerede kjenner, andre jeg har blitt kjent med underveis. Noen uker er det mye å gjøre med temakvelder, booking og planlegging mens andre uker er det rolig. Det at jeg kan helt bestemme selv arbeidstiden selv er noe jeg vil satse på i enda større grad fremover. Jeg har en 80% stilling i en annen jobb, samt alenemamma 50% av tiden når samboeren jobber turnus, da er jeg også uten bil, men jeg har som alle andre 24 timer i døgnet, og velger å sette av noen av de til å jobbe med Forever fordi jeg kan oppnå drømmer om få år, som jeg tidligere måtte se langt etter. 

Sosiale medier er en flott kanal for å nå ut til andre, og derfor velger jeg også bloggen av og til for å kanskje treffe deg som kjenner en liten kribling i magen når du leser dette, til deg som ønsker å ha med tid og penger å bruke på familien. En større bil, ferier, større hus og mer fritid. Være hjemme og ha middagen klar til barna slutter på skolen. Dette kjenner jeg er min store drivkraft og jeg har tenkt grundig å lenge på hva jeg vil. Har kuttet ut å fokusere på det hvordan jeg ikke vil ha det, som f.eks "jeg vil ikke jobbe fra 8-16" men endret tankegangen til HVORDAN jeg vil ha det "Bestemme arbeidstiden selv, og ha fri når barna er hjemme" 

Jeg tror ikke Forever er løsningen, og veien å gå for alle, men om du vil så har alle en mulighet. 
Høres dette spennende ut så ta kontakt med meg. Jeg gleder meg til å hjelpe deg i gang slik at du kan nå dine drømmer


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag