26.02.2016

Friday - I'm in love

Hei og god fredag! Det var godt å komme hjem etter en lang dag med mange gjøremål. Faktisk var vi ikke hjemme før etter kl 19 i kveld da vi har levert Tuva til pappan sin etterfulgt av en liten tur med middag på Ikea på Live og meg. Varelevering og siste innkjøp til dåpskaken som skal leveres i morgen

De siste dagene har det vært utrolig mye å holde fingrene i gjennom Forever, og det har vært så utrolig gøy! Føler jeg har fått kjenne litt på følelsen av å ha dette som jobb og jeg synes både det er gøy og sosialt. Dette vil jeg ha mer av!
Så hvorfor er vi så populære? Etter å har prøvd en del av produktene kan jeg skjønne at mye av grunnen til vår populæritet er kvaliteten i råvarene, alle de positive erfaringene som kommer fram, produktene er godt likte og vi har en unik fornøydgaranti som gir våre kunder pengene tilbake om de ikke er fornøyd med sitt produkt. Delvis eller helt brukt opp. 
Sammen med et bredt sortiment bestående utelukkende av førsteklasses produkter
Det er så mange som står på jobb dag ut, og dag inn med store drømmer om både dyre vesker, luksuriøse ferier, mer fritid med barna eller weekendtur med kjæresten. Folk drømmer om tid og penger. Men fordi de ikke har konkrete mål om hvor og når står de på samme plass etter 10 år og fortsatt drømmer om det samme. Noen som kjenner seg igjen? 
Jeg har lyst til å faktisk sette et mål, jobbe meg dit og bli daglig påminnet de konkrete mål jeg har satt for meg selv og for oss som familie. Dette ser jeg på som min vei, for alternativet er å vinne i lotto, men jeg tipper ikke en gang.

Er du i tvil, eller kun har lyst til å handle produkter til eget bruk er det ingen problemer med det.
Forever har ingen gebyrer, skjulte kostnader eller krav til minstekjøp. Du betaler rett og slett for de produktene du ønsker, enten om du trenger de månedlig, en gang i året eller om det går tre år mellom hver gang. Her er det du som styrer skuta og produktene får du selvfølgelig til innkjøpspris. I de siste dagene har jeg fått 3 nye forhandlere som ønsker produkter til eget bruk, og de er like velkomne på mitt team, så sitter du å har lyst til å prøve, så ta kontakt. En av mine Uplines sammenliknet Forever med en skattekiste der du kan åpne lokket, og forsyne deg av hva enn du måtte ønske.  Dette å være verdens mest generøse selskap

Vil helt på tampen tipse om at våre priser har vært uendret i 10 år, så fra tirsdag 1.mars blir det en prisøkning på alle våre produkter, så hvis du vet det er noe du trenger så ta kontakt, jeg sender deg en registreringslink og du kan bestille hjem det du måtte ønske før prisene stiger. 


stinelervik@gmail.com

Min forever facebookside HER 


Ønsker deg en fin fredagskveld - jeg skal gå på kjøkkenet å få ferdig en dåpskake til søndag 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag