29.02.2016

Dåpskake til Kastor Emree

Riktig god mandag til deg som titter innom. Våknet til sol og 3 kuldegrader ute, glade barn og mor sjøl har fri - dette må være den beste starten på uka. Nå er barna levert på skolen og i barnehagen, og jeg får besøk av to stykker i løpet av dagen som har lyst til å vite mer om mulighetene med Forever. Så utrolig gøy å se at vi vokser så fort, og at flere har lyst til å forsyne seg fra denne supre skattekisten.

På lørdag fikk jeg også overlevert kake til Kastor Emrees barnedåp - en lukket valnøtt med pynt og trekk i marsipan. Jeg synes fortsatt det er litt vanskeligere å trekke kremkaker enn sjokoladekaker med smørkrem da disse blir hardere og tåler litt mer. I kremkaker blir det fort bulker og man må være litt mer forsiktig føler jeg. Men jeg kom meg i mål og fikk gode tilbakemeldinger så det er gøy-

Nå må jeg hive meg rundt å rydde opp barnas frokost før første gjest kommer. Dette er så gøy






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag