15.02.2016

Bitt av malingsbasillen

Er det ikke rart hvordan små prosjekter plutselig blir store? Vi snakket om å pusse opp soverommet vårt for en uke siden, og nå er det straks helt ferdig, jeg har lagt planer for både bad, vaskerom, trappeoppgang, yttergang, kjøkken og kjellerstue, og i dag har jeg malt noen små vegger i stua.
Da vi flyttet hit hadde pappa året før lagt ferdigmalt smartpanel i nesten hele stua, bortsett fra en kontrastvegg med tapet bak sofaen. Etter litt fram og tilbake slo jeg fra meg å male over denne, men begge halvveggene ved siden av skulle endres.

Jeg har tatt den minste av de to i dag på fridagen min. Planen var å ta den andre også, men hodepine og slitne bein meldte seg i kveld, så da ble det avslapping på sofaen istedet. Kan være greit innimellom å puste litt mellom slagene, iallefall når Arild nå har dratt på jobb og jeg skal ha nok motivasjon og energi til jentene alene i 2 uker. Da må jeg bli flinkere til å fordele oppgavene mine, finne ut hva jeg må gjøre og hva som kan vente. 

Jeg synes iallefall kroken ble lunere allerede. Vi gikk fra lys kaffe latte til mørk valmuefrø, og foreløpig ser det slik ut:

2 kommentarer:

  1. Hei! Hvor er tapeten fra? Og hva heter den? Var nydeligt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Silje =)
      Det er en Borgetapet, men den er ute av produksjon, dessverre

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag