18.02.2016

Be the change


God torsdagsformiddag. Har dagen startet bra? Arild er på jobb, noe som resulterer i en lang gåtur hver morgen og ettermiddag for min del. Jeg er ikke avhengig av bil, og får derfor trimturen min før arbeidsdagen starter med levering i skole, i barnehagen deretter gå på jobb selv, og det er deilig. Starter arbeidsdagen med klart hode og kroppen har fått våknet skikkelig. 

I kveld har jeg invitert til produktvisning hjemme hos meg Teamet vokser og jeg har lyst til å hjelpe de med å komme igang, og setter derfor fram det jeg har, slik at de som vil kan komme å prøve, smake og se hva det er vi jobber med. Som nyoppstartet er det vanskelig å vite hva man trenger i starten, så da synes jeg det er hyggelig å hjelpe til. Etter 4 måneder som forhandler har jeg rukket å fått meg mange nye hverdagsfavoritter, og det er gøy å se at mine hverdagshelter også kommer så godt til nytte hos andre. Det å trekke fram noen få er vanskelig, og forleden dag telte jeg 15 produkter jeg hadde brukt allerede før kl 12 den dagen. 

Hele eventyret startet med C9 i oktober 2015 for min del. Jeg hadde sett mange bilder, men trodde det var for godt til å være sant, men ga det en sjanse for hvis jeg ikke var fornøyd kunne jeg benytte meg av fornøyd kundegarantien, noe som sa at jeg fikk pengene tilbake om jeg ikke var fornøyd. Det tok ikke mange dagene før forbedringene kom, og det har gitt meg motivasjon hver eneste dag til å fortsette jobben. Jeg har så klart dager hvor jeg koser meg mer enn andre, men inntaket har vært mindre, og jeg har funnet ut at en god fruktsalat eller en kopp te demper søtsuget like mye som en plate sjokolade, men følelsen i kroppen er mye bedre etter sunnere alternativer. Mange har vært nysgjerrig og startet sin endring på samme måte som jeg, og flesteparten er storfornøyd og sier de har fått endring i både tankesett og kropp. Da er det gøy å jobbe med dette. De 2 av 40 som ikke har vært fornøyde har fått igjen pengene sine.

Få med deg alle oppdateringer på min Facebookside




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag