12.01.2016

VINN MY LITTLE PONY

Annonse/giveaway

Live er i den alderen der alt skal være rosa eller lilla, og det fineste hun kan komme på er en regnbuefarget enhjørning med glitter. Helst skal alt være sånn, sminken til mamma, hårpynt, klær og det virker som jo mer overdådig med farger og glitter noe er, jo finere er det.
Tuva har (heldigvis) kommet over den alderen med alt det sukkersøte, og fått blå som favorittfarge, men kan fortsatt synes det er stas med skikkelig jente-ting

Dere kan tro jubelen sto i taket da dette Ponny-slottet sto på døra vår en dag!
De fikk vite at det skulle komme lenge før det kom, og gikk dag etter dag å ventet. Begge var på skole/barnehage da det kom, så jeg overrasket de en ettermiddag med å sette det sammen for å
deretter se gleden i øynene da de oppdaget hva som sto å ventet. Slottet har stått på stua siden den dag, og blir lekt med nesten hver dag. Flere ponnyer har flyttet inn, og det som er mest stas er nok heisen som er midt i huset. Her blir det daglig arrangert bursdagsparty og fantasifull lek og det er så gøy å høre når de setter igang med fantasien sin.

Jeg har fått den store glede, i samarbeid med Hasbro, å kunne dele ut et slikt slott til en av mine lesere!
Det eneste du trenger å gjøre er å kommentere i innlegget - husk mailadresse. 
Konkurransen legges også på facebook, så dobbel vinnersjanse om du blir med der òg. 
Link finner du i facebookiconet nederst i innlegget
Jeg trekker en heldig vinner om 1 uke, tirsdag 19.januar. Lykke til =)

Om slottet:
Det største My Little Pony.slottet noensinne! Det har tre etasjer med lekeplas og det gjemmer skjulte koder som du kan skanne med den nye MLP-appen.
Pakken inneholder Princecc Celestia samt mer en 50 tilbehør du kan bruke med slottet.
Passer for barn over 3år. Verdi 1499,-







29 kommentarer:

  1. Ohoi! Majken hadde dåna om hun så dette ♡ Så her må vi selvsagt melde oss på :)
    linnc84@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Rebecca Andersson12/1/16 10:48

    Min dotter ha de älskat om jag vann detta till henne. Hon älskar hästar och my little pony.

    Min mail: geshiia@live.se

    SvarSlett
  3. Jej, jeg henger meg på :) Ikke til Trym, men til "tantebarnet", Emilie :) siri.aardalen@gmail.com

    SvarSlett
  4. Hei! 2 jenter som eeeeeelsker ponny!! Vært stor stas dette.
    god klem fra Finnmark
    kabjornstrom@hotmail.no

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med :) Vet noen som hadde blitt så glad for dette!

    SvarSlett
  6. Hadde vært utrolig flott.
    gurms@hotmail.no

    SvarSlett
  7. Ja takk! mvh kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Nybakt 6-åring i huset i dag, avslutter dagen med å melde oss på her. :) helgalunde@yahoo.com

    SvarSlett
  9. Den ponnifrelse dattera mi på 4 år ønsker seg det slottet så mye! Hun hadde hoppet i taket av glede om hun hadde fått det!
    mizz_jeanette (at) hotmail dot com :)

    SvarSlett
  10. Ja vil kjempegjerne vinne en slik. Har onkelbarn som nok kunne tenkt seg og leke med denne. Hadde blitt superglad for og få en slik. Må jo innrømme at jeg hadde en sånn my little pony brevpost for 30 år siden som jeg skrev brev på rosa papir og sendte i flotte rosa konvolutter med hest og logo på, rundt til slekt og også kompiser. :) men gikk bra den gang, hadde nok blitt mobba for det idag.

    SvarSlett
  11. Drømmeslott for små prinsesser <3 Prøver lykken jeg :)

    Mvh Monika (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  12. Dett hadde vært den flotteste gaven ever til ei jente som snart har bursdag .. hun har 3 storebrødre , så noe skikkelig jentete hadde vært helt fantastisk :) krysser fingrene og nsker deg en flott vinterdag :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  13. Wow, dette hadde vært en drom for jentene mine! De er 200% Pony frelst, og det siste året har det aldri vært noe annet på ønskelista enn MLP og Equestria girls. Studentbudsjettet tillater ikke noe så flott som dette i gave, og det hadde vært så utrolig gøy å kunne gi dem dette! Jeg tror de hadde startet et hylekor av glede hvis vi vinner :) Krysser alt jeg har! Helt super premie!

    Mvh
    Kristine

    kristine.jorskogen (at) gmail.com

    SvarSlett
  14. Dette hadde vært en super overraskelse til prinsessa mi! :) <3

    nita_84@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Så fiiint :)
    Prøver lykken på dette, hadde nok frøkena i huset som hadde bursdag i går, blitt SUPERGLAD for :)

    SvarSlett
  16. For en fin premie! Eldstejenta hadde hoppet av glede :) følger deg på facebook også! Krysser fingre og tær :) mvh Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

    SvarSlett
  17. Dette var en superfin giveaway ! :-) Mimmis to yngste gull hadde jublet høyt i sky dersom de hadde fått dette å leke med. Eldste frøkna fyller 3 år nå 30.januar,hadde vært litt av en bursdagspreang !! Lillesøster på 18 måneder hermer etter alt storesøster gjør,og siden det omfatter masse lek med dukker og dyr er det soleklart at dette hadde vært en innertier ♥ Krysser fingre og tær ++ .

    tevens@online.no

    SvarSlett
  18. Om jeg hadde fått dette da jeg var liten, ville jeg blitt veldig glad. Og det er jeg sikker på at tantebarnet også vil bli dersom jeg skulle vinne. :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  19. Ååå barndomsminner 💗 datteren min hadde blitt så glad for dette.
    Susannejo@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Snuppa her ville blitt veldig glad for dette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. bentemarie88@hotmail.com

      Slett
  21. Hei.

    Eg har to jenter som hadde likt dette.
    juanitocolima@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Dette hadde guten min på 4 år elska, så eg melder meg på konkurransen! :)

    marita.tonning(a)gmail.com

    SvarSlett
  23. Det hadde jenta mi på 6 år elska :) bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Åh, hærlighet så fiiint!
    Jeg ønsket meg veldig et sånt slott da jeg var liten! Ponnier var det store da, og jeg brukte alle pengene mine på ponnier, og ønsket meg bare det til jul og bursdag. Samlingen var oppe i 74 stk til slutt!! Så som du sikkert forstår: her i huset hadde det sikkert vært like moro for mamma, hihi ;)
    Krysser fingrene!! sivojento@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Ja, dette har døtrene mine innmari lyst på! FLott premie.

    mazterpill(at)gmail.com

    SvarSlett
  26. KONKURRANSEN ER AVSLUTTET!

    SvarSlett
  27. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  28. Jeg vet jenta mi ønsker seg dette veldig mye, og hadde passet perfekt nå når hun har bursdag på mandag :) hun ELSKER my litle pony, så krysser fingrene og ønsker deg en fantastisk flott uke videre :)

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag