04.01.2016

Utehelg

1. nyttårsdag var en lat dag i heimen med alt for lite friskluft. Jentene gikk bare å hakket på hverandre og kranglet om alt som var å krangle om. Dagene etter ble derfor tilbragt ute, og de slapp ikke inn før det ble mørkt. Friskluft gjør underverker etter en lang juleferie der vi bruker mye tid sammen, går oppå hverandre og begynner å gå hverandre på nervene. Lørdag var det lekeplassene i nærområdet som fikk kjørt seg, og i går, søndag dro vi på tur i skogen. Med sekken full av marshmallows, nistepakke og varm kakao i 4 kuldegrader










I høst var jeg kjempeflink å dra på joggetur, fast løype hver mendag og kanskje en dag senere i uka hvis anledningen bød seg, men har ikke kommet meg ut siden frosten kom. På vinteren er det skiløyper men siden det ikke er så mye snø fikk jeg sjekket terrenget i går da jeg dro med jentene på tur. Jeg hadde kjøpt meg brodder og i dag kom jeg meg ut i marka igjen. Det var litt tyngre denne gangen, men jeg er fornøyd med egen innsats, så fortsetter været slik det er nå kan jeg fortsette løpingen min. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men jeg har savnet joggeturene

Så utrolig deilig med fri på mandager! Barna var meget klar for både skole og barnehage og jeg får tid til Forever og husarbeid i fred og ro. I morgen kommer kjæresten hjem igjen og alle hjerter gleder seg. Ha en fin mandag

2 kommentarer:

  1. Fine bilder! :)
    Ha en fortsatt fin dag

    SvarSlett
  2. Ingenting er som å komme seg ut i frisk luft når ungene begynner å bli utålmodige (som består av mye knuffing og krangling). <3

    Flink du er som jogger - selv med snø og glatt føre :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag