01.01.2016

Nyttårsforsetter 2016

Hei på deg!
Dette er det første innlegget på et helt rent og blankt år, og jeg er klar for det som måtte komme
Nyttårsaften har alltid vært en spesiell kveld helt siden jeg var lita jente, og den følelsen jeg har i kroppen i det klokken bekker midtnatt kjennes nesten magisk.

I mange år har jeg ikke satt meg noen nyttårsforsetter, for det skjedde ingenting med de likevel. 
Eller kanskje for to-tre måneder, så var man tilbake i samme sporet og samme gamle vanene/uvanene igjen. I år derimot har jeg gitt meg selv et nytt forsøk. Jeg kaller det mål og ikke forsetter, og de står oppskrevet slik at jeg kan se de hver dag gjennom hele året. Drømmen kommer ikke å banker på døren - den må man jobbe for, eller oppsøke og i år er året jeg skal jobbe for det.

Hva er dine mål for det kommende året? Det kan være store ting, det kan være små ting, men det viktigste man gjør er å ta et steg i riktig retning, om det så er museskritt som skal til for å få deg igang. Ingenting kommer gratis, ikke en gang lottokupponger, og mine mål er mye rettet mot min karriære, men størst av alt familien min. Det handler ikke om å endre seg selv til det ugjenkjennelige, men å finne små ting man kan endre på for å få det bedre med seg selv, og gjøre andre glad. Det er mål rundt interesser og egenpleie som jeg også mener er viktig. Man kan ikke forvente at andre skal bli glad i deg og gi deg respekt om man ikke har det for seg selv. Tørre å være litt egoistisk av og til er bare sunt og uansett mål så kan man nå det om man bare er bevisst og jobber litt med det hver eneste dag.

Så med dette vil jeg takke for året som har gått og ønsker det nye året velkommen med åpne armer.
Godt nyttår til alle dere som titter innom bloggen 

post signature

1 kommentar:

  1. Godt Nytt År!
    Så fine forsetter, noen av de er mine og:)
    Så får vi se da, om man klarer det... :0

    Lykke til! :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag