03.01.2016

Min ønskeliste til bursdag

God morgen! 
Kjenner jaggu det skal bli godt å komme igang med hverdagen igjen. Det har vært en ekstremt lang og god juleferie i år, og er kjempeglad for at jeg har jobbet kun 1 dag siden lillejulaften og fått masse tid med jentene mine, men det skal bli godt å få de i skole/barnehage igjen. Vi begynner å gå hverandre på nervene, så det blir mange timer utendørs, for å si det sånn! 

Det nærmer seg også min 28 årsdag. I tillegg til familieselskap har jeg i år, for første gang på 9 år, invitert vennegjengen til en aldri så liten fest her hjemme. Det skal bli koselig! Har de siste årene skrevet opp mine ønsker, og har funnet noen ting i år å satt på min ønskeliste. Har noen planer for hjemmet vårt utover våren, så vi får se hvor mange av ideene jeg slutter å like, og hvilke det blir noe av. Ha en fin søndag

1. Puter i naturfarger, mørk blå eller kobber. 2.Store lyshus fra Kahler
3.Ullundertøy 4.Store grønne planter 5.Store potter/urner til å ha ute
6.Hårføner 7. Penger/gavekort 8. Vi skal pusse opp soverommet, så jeg sparer til en sengegavl
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag