31.01.2016

Kake til Babyshower

Hei og god søndag til deg som titter innom.
Det har vært en svært rolig helg for minstejenta og meg i helgen. Vi har bare kosa oss hjemme i sofaen, ute på trilletur, og en bedre sushimiddag i byen mens Tuva var i bursdag. Nå er begge jentene i seng og vi er klare for morgendagen! Tirsdag har jeg tatt meg fri og skal bruke hele formiddagen til frisøren - det skal bli ubeskrivelig godt.

Før helgen ble jeg ferdig med to kakeprosjekter. En dåpskake og denne to etasjes babyshowerkaken i lys blå detaljer. Ser det har kommet til flere følgere på min Facebook kakeside, og det er skikkelig stas. Nå har jeg fått på meg treningstøyet og klar for en svett økt i stua. Det har gått litt for mange dager siden sist, så her må man bare hente opp tråden igjen, så kommer de gode rutinene tilbake.
God søndag












 

1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag