11.01.2016

Bursdagsjente

God mandag kjære lesere
Fridag her, og første dag på F1 pakka vår etter gode resultater av C9 nok en gang. Kjenner jeg er kjempespent, motivert og klar for forandringer og startet dagen med en luftetur sammen med kjæresten og Live som også har fått fri i dag. Litt enkel styrketrening i kjelleren før jeg henter storesøster på skolen.

I går hadde jeg bursdag! 28 år, og som vanlig hadde jeg invitert hele familien over på selskap. Heldigvis har jeg de fleste rundt meg, men synes det alltid er gøy å invitere, lage mat og bake kaker. Siden jeg lever en del sunnere enn jeg har gjort tidligere, måtte jeg tilpasse kakebordet litt også. Istedet for pizza ble det kyllingsalat med pestodressing, jeg laget en hvit sjokoladekake på nøttebunn helt uten hvetemel og sukker, og skoleboller med lotus mel og sukrin. Mindre magevondt, bedre samvittighet for å kose seg litt. 

Jentene fikk bake kake til mamman sin og pynta den med alskens strø de fant i skuffen. Tuva begynner å bli stødig i lesingen sin, så vi kjøte en pakke med toro langpanne, så fikset de resten, nesten, helt selv. Jeg synes det er utrolig stas å ha bursdag, så førstkommende fredag har jeg invitert vennegjengen over på en liten bursdagsfest - gleder meg som et barn! 









post signature

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen, fine du;)
    Og så utrolig mye godt på bordet!!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag