22.01.2016

Å se fremover

Jeg har en lei uvane og glede meg til ting som ligger foran meg. Nå gleder jeg meg til sommer, og Spaniatur i oktober, men har lovet meg selv å glede meg mer over ting som skje her og nå. For når man hele tiden ser fremover så glemmer man å nyte det når det skjer, for da er det andre ting i framtiden som man gleder seg til igjen. Man skal selvsagt se framover også, men det å sette seg ned og nyte øyeblikkene er jeg alt for dårlig til.

En ting jeg vet jeg skal nyte når den tid kommer er hyttetur med vennegjengen i midten av mars. Vi leide denne hytta i januar i fjor og hadde julebord med helsekostgjengen der og med god plass til alle sammen tror jeg det blir en helg med hæla i taket. Hytta ligger et par timers kjøretur fra Trondheim, til fantastiske Åre i Sverige. Her kan de som vil dra i bakken, mens resten av oss kan kose oss med god mat, drikke, fyr i peisen eller et langt bad. Det skal bli så koselig, for tidligere har vi jentene vært flinke til å møtes en helg: vi har vært hos meg i byen, Stavanger, Hitra og København, så en ny vri for året er å ta med gutta også. Det blir gøy. 

Hytta vi har leid er bare helt fantastisk! Jeg husker min reaksjon da jeg kom inn dit i fjor, og gleder meg til å ta med de andre dit. To etasjer med 5 soverom, plass til 10-12 stk, langbord til alle, takhøyde i stua med store vinduer for masse dagslys, stor veranda, vedfyring og kort vei inn til Åre sentrum. Det kribler i magen og tiden fram mot mars kan ikke gå fort nok

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag