17.01.2016

17.01.2016

Har dere hatt ei fin helg?
Her har det gått i ett fra fredag og det har vært deilig å krysse av så mange "to-do" ting på så få dager. Etter jobb på fredag leverte vi Live til min pappa, dro hjem og lagde tapas og velkomstdrinker, for klokken 19.00 fikk vi huset fullt av flotte folk. Jeg hadde bestemt meg for å feire bursdagen min, og det ble en artig kveld som varte til tidlige morgentimer. Etter drøye 3 timer søvn, var det å kaste seg i dusjen, på med ny sminke og ta bussen ned til byen og teamtreff med Forever. 

Kosekveld med minstejenta i går kveld, og Leos lekeland med bursdag i dag. Nå er jeg ferdig med dagens treningsøkt, spist mat og funnet sofakroken. Nå er jeg klar for ei ny uke!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag