01.12.2015

I DID IT!

Hei dere.
Her har det skjedd litt siden sist! I går fikk jeg vite at jeg har blitt Supervisor  etter knappe 7 uker som selvstendig forhandler. For andre gang på under 2 mnd har jeg hoppet opp på Markedsplanen og klar for nye utfordringer. Jeg er både lamslått, stolt, redd og glad på samme tid, og det er en god følelse som har slått rot i kroppen - jeg klarte det! 

Jeg har som skrevet tidligere lenge tenkt på dette med å bli selvstendig forhandler, men redd for å ikke klare det alle andre klarer, så istedet for å prøve og kanskje feile, takket jeg nei i lange tider. Nå er jeg lei av unnskyldninger fra meg selv og hoppet i det. Det er så mye jeg ønsker meg for fremtiden. En større bil, større hus, mer økonomisk frihet, mer fritid og eksklusive ferier med familien. Jeg har innsett at den drømmen ikke kommer å banker på døren min, så jeg må rett og slett gjøre en innsats selv for å få den framtiden jeg ønsker.

Jeg har alltid hatt skyhøye forventninger til meg selv og sjelden vært fornøyd med noe jeg har gjort, da jeg alltid har tenkt at jeg kunne gjort bedre. Jeg har nok vært veldig redd for å mislykkes, men vil man fram i livet må man ta noen sjanser og at jeg gikk inn i Forever angrer jeg ikke på. Dette er nok bare begynnelsen!
Nå har jeg sagt det høyt, noen himler sikkert med øynene, men det gir meg bare enda mer motivasjon - jeg skal vise dere hva jeg er god for!

Jeg er fortsatt redd for å feile, men da kan jeg iallefall si at jeg har prøvd. Nå skal drømmen få en sjanse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag