05.12.2015

Happy and Merry

//Annonse
God lørdag! Den beste dagen i uka, spør du meg. Vi har rundstykker i ovnen og skal kose oss med en deilig helgefrokost før jeg skal gjøre ferdig dåpskake og kanskje begynne så smått med småkjekser. Vi går for sunnere julebakst i år, og jeg gleder meg til å dele oppskrifter fremover.

Speaking of christmas: Har dere fått med dere at selveste Katy Perry har kastet glans over HMs nye julekolleksjon? Har vært inne å tittet og selvfølgelig funnet noen favoritter. Ser at den typiske "stygge julegenseren" er tilbake og utsolgt flere plasser allerede. Jeg synes det er utrolig kult på alle andre, men i egen klesvei er jeg alt for basic, ser jeg. Men det er iallefall en stor sjanse til å sikre seg sine favoritter, eller finne fine gaver til noen man er glade i.

Under ser dere mine favoritter

Åååh, som jeg gleder meg til jul! Stuen vår har vært pyntet i over en uke allerede, og jeg kjenner samme kriblingene i magen nå som da jeg var lita - det gjør godt.
Ble ikke i mindre julestemning av denne flotte videoen:

Lag deg en fin dag 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag