09.11.2015

Julegavetips

Mye av fritiden de siste ukene har jeg jobbet med Forever, planlagt temakvelder, satt meg inn i konsept, produkter og rekrutere nye forhandlere. Jeg ønsker å gjøre business ut av dette og velger derfor å jobbe mye med dette nå. 

Noen av målene jeg satt meg til midten av november, nådde jeg etter kun 3 uker som forhandler selv, så dette vil jeg, og skal, jeg få til. Jeg har lenge kjent at jeg var nysgjerrig på det selv, så når jeg først har tatt steget så er jeg nesten lei meg for at jeg ikke ble med før. Med ingenting å tape er det virkelig verd å prøve. Så går du med en liten forretningsspire i magen og er nysgjerrig, så ta kontakt. Jeg vil gjerne hjelpe deg i gang uansett om du bor i samme by, eller på tvers av Norges land.

I dag hadde jeg også lyst til å vise dere noen julegavetips fra Forever. 
Håper du vil ta en titt på forslagene jeg har satt sammen, og ønsker du å handle til store og små så ta kontakt. Alle julegavene kommer fram i god tid før jul, og ferdig innpakket om du ønsker det.
Senk skuldrene, handle i fred og ro og stress ned - det er mer enn nok å gjøre når førjulstiden kommer uansett.

Bestill i NETTBUTIKKEN MIN her eller via stinelervik@gmail.com








Og ønsker du å komme igang med C9 før jul, så kan jeg sende inn bestilling iløpet av uka om ønskelig

 

1 kommentar:

  1. Imponert over dere flinke ForeverFolk! :)
    Nå er det så mange av dere at det nesten er som en liten familie:))

    Flink er du, heia, heia!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag