29.11.2015

Hjemmelagde julegaver og personlig innpakking

//sponset innlegg

Snart 1.desember og jeg har så smått begynt å tenke julegaver. Jeg er ikke så flink til å være ut i god-tia med gavene og ender som regel opp på et shoppingsenter noen dager før julaften i full panikk. I år derimot skal jeg prøve å bli ferdig litt tidligere. Har snust litt på tanken med hjemmelagde julegaver for det er noe jeg synes er så koselig å få, og en fin aktivitet å gjøre sammen med barna i adventstiden.

I dag har vi laget snøkrystaller av nabbiperler som foreløpig henger på et corokiatre i gangen, men som blir fin som gavepynt når julegavene skal pakkes inn.
Bare sette av noen ettermiddager til å bake/lage ting sammen med barna slik at vi kan gi bort mer personlige gaver og gjøre litt ekstra for innpakkingen - det er ikke så mye som skal til. Kanskje opplever de mindre stressende foreldre i førjulstiden også? Ikke minst mindre kjøpepress, noe jeg liker veldig godt.

BILDER FRA PINTEREST
Hjemmelagde såper// Cookiemix i et glass// Hjemmelagde lys//Granola
Scrub// Hvite sjokoladetrøffler// Konfekt // Kakao på pinne
Badebomber// Egglikør// Syltetøy// Hjemmestrikk


Fotobøker, få barna til å male på kopper eller fat, lag drops eller julegodteri og legg på et pyntet glass, lag krydderblandinger, vaniljeessens, hjemmelaget saft eller gløgg for eksempel. Det er mye fint å finne på som er nyttige gaver



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag