19.11.2015

Første kundekveld

Jeg har resignert i sofaen etter min første Temakveld om Forever.
For en spennende kveld! Ikke minst gøy å ta utfordringen på strak arm for jeg har verken deltatt på slike temakvelder før, og ihvertfall ikke holdt en selv, men jeg tror de som var her kosa seg også. Serverte tranebærgløgg, pepperkaker med en twist for å få vist fram Forevers honning, peanøttbiter med ultrashaken, aloe vera gel, shake og mange av kroppsproduktene ble satt frem til testing. Skikkelig gøy! Det kan ikke bli så lenge til neste gang






Et spørsmål jeg ofte får er: Er det ikke bortkastet å begynne på C9 før jul?

Av egen erfaring vil jeg si nei! 
Mange har nyttårsforsett om å spise sunnere og trene mer. Det varer kanskje 3 mnd før man er tilbake i gamle rutiner med alle andre som går i den fella år etter år. Vet man i tillegg at man skal følge et strengt program etter nyttår vil jeg tro de fleste av oss vil spise mer i jula fordi det snart er slutt på godsakene på en stund. 

 Jeg tenker det er bedre å ta en kickstart nå, kose seg litt i jula, men med måte. Når nyåret kommer er man inn i en god rutine og kan bare fortsette. C9 har iallefall gjort noe bra med mitt tankesett rundt mat

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag