12.11.2015

C9 - two weeks later

Det blir mye snakk om Forever og C9 fortiden. Grunnen er enkel: det opptar mye av hverdagen min og noe jeg virkelig brenner for. Om kveldene sitter jeg å leser om produkter, snakker med folk for å tilby min hjelp, og det er virkelig gøy å se at så mange vil være med på dette eventyret. Det har kommet pakker ukentlig siden jeg startet opp, og jeg har begynt å få et lite lager hjemme som skal testes ut etterhvert. Torsdag om en uke skal jeg holde min første temakveld hjemme hos meg.

Det jeg hadde lyst til å vise dere i dag er resultatene av C9- to uker etter endt program!
Vekten har gått ned enda -2,2 kg (totalt 5,5kg) og klærne føles letter å ha på. Jeg har testet mer rundt mat som gjør meg godt fremfor mat som lager trøbbel. Aloe vera gel har jeg drukket daglig, og takket være den har jeg en glad mage fra morgen til kveld. Det er så gøy å se så store resultater på så kort tid

Legg grunnlaget for å føle deg bedre og se bedre ut. CHANGE 9 (C9) er programmet som på ni dager kan hjelpe deg å kickstarte din reise mot ditt smalere, sunnere jeg. Det er effektivt, enkelt å følge og gir deg de verktøyene du trenger for å starte din forandring i dag!

Ta kontakt med meg på stinelervik@gmail.com om du vil prøve. Det er slett ikke dumt og ta en runde før jul, og kanskje slipper man unna med mye overspising under høytiden også. Selvfølgelig skal man kose seg, men alt med måte. Jeg sender over hele landet

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag