01.11.2015

C9 - sluttresultat

Hei og riktig god søndag!
Før var jeg ikke særlig begeistret for søndager og satt igrunn bare å venta på at ei ny uke skulle begynne. Men i de siste månedene har jeg hatt fri hver mandag, og søndagen blir derfor mye mer avslappende. Live og jeg har kosa oss hjemme alene i helga med shopping på City Syd i går etterfulgt av gåtur hjem, og en tur på loppis i dag. Avslutta kvelden med filmkveld da storesøster kom hjem.

Det jeg hadde lyst å vise dere ikveld var resultatet etter mine 9 dager på Forevers C9 program.
Fredag var siste dag, og jeg har målt og tatt bilder hver tredje dag siden jeg startet. Her er mine resultater: 
Jeg gikk ned 3,3 kg, mistet 7cm rundt bryst, 1,5 cm rundt armen, 14 cm rundt midjen, 3 cm over hoftene, 5 cm over lårene og 2 cm rundt leggen. Det er tilsammen 32,5 cm på 9 dager!

Men jeg har jobba hardt for det! Dagene før trappa jeg ned på maten for ikke å gå rundt å være stappmett hele tiden. Jeg utsatte frokosten litt, deretter lunch og middag slik at jeg rakk å kjenne litt på det å faktisk være sulten. Da jeg skulle begynne var jeg så motivert at jeg starta dagen før jeg hadde tenkt. Jeg tror det handler om å stålsette seg og gå "all-in" for å gjennomføre. For ja, det kan være tøft og noen vil sikkert kjenne på følelsen å droppe av, men for all del - gjennomfør og ting blir vanligvis mye bedre på dag 3! Jeg har virkelig fått tilbake energien og fullført prosjekter jeg har utsatt i alt for lang tid. Blant annet er alle skuffer og skap i første etasje ryddet, jeg har skrubba ovnen, vært fram med vaskemaskin og tørketrommel, begge jenterommene er ommøblert og kleskapene er ryddet. 

Men det er nå den virkelige jobben kommer for min del: vedlikehold og bygge videre på det jeg har lært disse dagene. Jeg har rett og slett innsett at jeg spiser sunt fra før, men spiser for mye. Nå blir jeg fortere mett, og vurderer mer hva jeg putter i munnen når jeg først skal spise. Jeg holder meg unna brødmat, pasta og raske karbohydrater som jeg alltid har gjort, og tilfører masse grønnsaker, proteiner og riktige fettkilder. Det beste/mest utroligste av alt er at jeg ikke har drukket PepsiMax på 11 dager! I morgen venter løpetur i marka og oppsett av kostholdet for resten av uka. Det er så greit å få resultater når man har en mal å følge =)

Er det noe du lurer på rundt C9, har lyst til å prøve eller bli min kollega så ikke nøl med å ta kontakt: stinelervik@gmail.com




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag