19.10.2015

Topp 8 favoritter

Hvor mange av dere har hørt om Forever før?
Jeg er litt nysgjerrig på dere lesere, for om dere leser bloggen til mine bloggvenninner er dere mer enn godt kjent med både produktet og selskapet vil jeg tro, men kanskje du også er en av dem som aldri har hørt om hverken Forever eller helsegevinstene ved bruk av Aloe Vera. Jeg blir kjempeglad om du vil legge igjen noen ord i kommentarfeltet, enten anonymt eller under navn.

Det er en uke siden jeg ble forhandler og første pakken var jeg å hentet i dag. Og det skal jeg fortelle dere ble litt av et syn! Det startet med at Tuva skulle på håndballtrening. Mens jeg satt i garderoben å ventet tikket det inn tre hentemeldinger fra posten i lokalet ved siden av. Vi syklet selvfølgelig, men tenkte at en svartsekk ville være fint å frakte eskene i. Vel... 3 svartsekker måtte til og en sykkel i ubalanse ble trillet hjem. For et syn det måtte ha vært - tungt var det også, så når jeg rev opp døra hjemme; svett, ivrig og med tre tunge søppelsekker drassende etter meg ristet bare samboeren på hodet. Sånn kan det gå når kjerringa er overivrig.

Jeg har også begynt å lukte litt på topp produktene til Forever og har mange ting på ønskelisten jeg skal prøve ut de kommende ukene. Fredag starter jeg opp på C9 og gleder meg til å vise dere hvordan det går.

Just because you`re not sick, doesn't mean you're healthy

Og vær så snill: ta kontakt med meg om det er noe du lurer på, vil bestille eller ønsker å bli med i teamet. Send meg en mail på stinelervik@gmail.com eller besøk Facebooksiden min HER

post signature

2 kommentarer:

  1. Forever produktene er kjempe bra 👍🏻 jeg har prøvd alt over bortsett fra nr 4 og 5. Jeg er mer enn fornøyd med alt jeg brukte og anbefaler varmt andre og prøve også 😃 lykke til Stinemor ❤️

    SvarSlett
  2. Så gøy å høre Mette =) Jeg har selv gått på Argi+ i noen uker og synes den er toppers =) Smaken har også blitt godkjent av både mann og barn i huset, og det sier sitt :P

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag