11.10.2015

Tar sats: Forever

Jepp, nå har jeg tatt steget og blitt "en av dem". Forever Living distributørene. 
Mange av mine bloggvenner har allerede startet opp og første gang jeg ble spurt om å bli med takket jeg høflig nei, for helt ærlig trodde jeg dette var en døgnflue og ville forsvinne i stillhet etter kort tid. Det kan jeg angre på nå, for siden den gang har teamet vokst og blitt kjempestort, folk rundt om kring har begynt å hørt om produktene og det virker som det er veldig gode tilbakemeldinger også!
Har fått prøvd ut noen av produktene selv, og dette er noe jeg virkelig har troen på.

Det er mange som er "lei" av å høre om dette og tror det kun er lettjente penger. Vel, det kan jeg avkrefte med en gang. Det er mye jobb som ligger bak og produktene skal på ingen måte erstatte sunt kosthold. Problemet slik jeg ser det er at folk tror de spiser sunt, men blir tykkere og sykere og desto mer rådvill når man hører på eksperter som har veldig delte meninger. Dette er noe for meg, så får du selv vurdere om du kunne likt dette, eller hold stilt. Jeg er opptatt av rene, økologiske produkter og vet hva de gjør med kroppen. Kosthold og livvstil er et tema jeg virkelig brenner for og føler jeg er faglig sterk rundt tema helse. Det tror jeg blir min styrke i teamet. 

Jeg jobber som selger i helsekost av yrke og jeg har prøvd lignende team før, men synes det var vanskelig å selge produktene, og kanskje alt for dyre i innkjøp. Men nå har jeg bestemt meg for å ta sats i Forever og ønsker å bygge mitt eget team. Hvorfor? Jeg ønsker større økonomisk frihet, mer tid til barna med å bestemme min egen arbeidsdag, finne gode produkter som min svært sensitive hud tåler, tilskudd som gjør meg glad og gir energi. Kanskje en dag kan vi reise til utlandet på ubestemt tid med jobben på dataen. Samboeren drømmer om jordomseiling. Det er lov  å drømme, og jeg skal gjøre alt for å realisere min drøm.  r det din drøm også, så ta kontakt

Min gode bloggvenninne Linn blir min sponsor og har selv prøvd C9 kuren(bildet under). 
Denne skal, uten tvil, være min kick-starter og jeg er kjempemotivert til å jobbe med dette fremover. 

Det er alltid kjekt med motivasjon og inspirasjon til hverandre så om du ønsker å bli med så ta kontakt. Jeg kommer til å lage en egen gruppe på Facebook med erfaringer og bilder.  
Har du lyst til å bli med på C9 sammen med meg? 

Eller er du min nye kollega? Jeg ser etter selvstendige mennesker som virkelig tørr å satse, som vil bli med å bygge opp et bra team, som ønsker å bestemme arbeidstiden selv og som har troen på at dette kan bli noe stort.
Hvem vil ta sjansen?

Uforpliktende spørsmål/ eller bestilling: stinelervik@gmail.com
post signature

4 kommentarer:

  1. Så spennende :)
    Lykke til!♡

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Line =) Veldig spennende - har siktet høyt og skal jobbe meg dit

      Slett
  2. Heier på deg :) Jeg har lagt det litt på hylla i allefall til svangerskap, fødsel og barseltiden er over. Så får jeg se om jeg tar opp tråden igjen da.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk =) Ja det må være genialt og spe på inntekt og jeg som har korte arbeidsdager får tid til å jobbe rundt dette =) Ta kontakt da når du er interessert Trine Lise =) Jeg vil gjerne hjelpe deg

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag