01.10.2015

- kobberhøst-
2015

Hei dere!
En dag igjen før helg - det er en deilig følelse. Arild har reist på jobb igjen og Live er sendt avgårde til bestemor for en liten minihøstferie og Tuva skal til pappan sin i morgen. Det betyr at jeg har hele helgen helt for meg selv i et tomt hus og helt uten planer. Oijoij, så godt det skal bli!

Siden Tuva og jeg hadde ettermiddagen for oss selv har vi vært på en bitteliten shoppingrunde og puslet sammen her hjemme. Jeg har blant annet nok et år falt for kobber i interiøret og litt mer blå/sjøgrønn. Så gøy å eksperimentere med farger og mønstre. Håper dere har hatt en super dag, og ser fram til helg



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag