20.10.2015

Dåpskaker til Odin og Villiam

Har dere hatt en god start på uka?
Helgen gikk med til to dåpskaker og det var en stor lettelse da jeg fikk levert de på lørdag. Senere samme kveld hadde jeg invitert med kjæresten på Byscenen for å se Ronny Torsteinsen med "Sorry mamma" Komme seg ut å være kjærester for en kveld, ta noen øl og snakke om løst og fast. Nå som han jobber turnus er det vanskeligere å få tid sammen bare oss to, så en slik kveld trengte vi virkelig nå.

Gårsdagen ble min første kontordag med jobbing rundt Forever. Motivasjon er på topp, jeg føler meg bedre rustet til å snakke om firma og konseptet nå som jeg kan mer, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Vil du være med på eventyret, så send meg en mail: stinelervik@gmail.com -helt uforpliktende

Her kommer iallefall bildene av helgens prosjekter:









post signature

1 kommentar:

  1. For noen nydelige kaker! Du er så flink :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag