04.10.2015

Dåpskake Alma

Hei og god søndag! 

Nå er det bare timer til jentene kommer hjem og lager litt mer lyd i heimen. Jeg har vært hjemme alene siden fredag og bare kosa meg i stillheten, men jaggu skal det bli godt å få hjem kranglingen, de gode klemmene og søte ord fra jentene igjen. 

Kjenner det var et skikkelig energipåfyll og være hjemme over tid og fått unna noen småprosjekter som har ventet, joggeturer i marka, litt shopping, jeg kan spise hva jeg vil, når jeg vil, og kan stå opp akkurat når det passer meg. Det er godt med noen pauser iblant. Nå venter en kort uke på jobb før høstferie til helgen på Fjellvær.

Et prosjekt som jeg kom i mål med var kake til Alma som døpes i dag:
Ha en fortsatt fin søndag



post signature

1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag